فاطمه خشت چینفاطمه خشت چین، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 25 روز سن داره

دوستت داریم عزیزم

آهای آهای خبر دار...

1392/12/6 11:45
نویسنده : باباجون
361 بازدید
اشتراک گذاری

با سلام به همه !!!!!

یه خبر داغ داغ داغ

عینکعینکعینک

اگه گفتین!!!!

.

.

.

.

ای ولتشویقتشویقتشویق

ای ولتشویقتشویقتشویق

خوب حدس زدین قلبقلب

 

فاطمه خانم به دنیا اومد

هورا هوراهوراهورا

هوراهوراهورا

 

اینم عکسای نازش

فاطمه خانم1

 

فاطمه خانم2

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

خاله فاطمه جون
4 اسفند 92 18:31
تولد تولد تولدت مبارک . سلام وتبریک مخصوص به ابجی گلم و دامادعزیزیمون، من قدم نورسیده این دختر ملوس جیگری رو به همه تبریک میگم و ی تبریک ویژه به مامان وبابای گلش میدم. ومخصوصا ی خسته نباشید جانانه به آبجی عزیزم که فقط خدا میدونه چه زحمتی برای به دنیا آمدن این عروسک خانم کشید و چقدر اذیت شد واز همسر مهربونش که گام به گام با ابجی لیلا همراه شد تا به لطف خدا میوه زندگیشون به ثمربشینه تشکر وقدر دانی میکنم. از خدای منان می خوام که قدم نورسیده برای همه خیر وبرکت داشته باشه به ویژه برای مامان وبابای گلش. فاطمه جون عزیزکم الان تو 14 ساعته که پا به جهان هستی گذاشتی وبا اومدنت مارو خوشحال کردی خدایا شکرت به خاطر این هدیه زیبا. امیدوارم که وقتی بزرگ شدی قدر زحماتی رو که مامان وبابا برات کشیدن رو بدونی. میبوسمت عزیزم دوست دارم زیاد ی ذره بیشتر چون همنام خودمی. سلام خاله جون ممنون از ابراز محبتت فاطمه خانم ما خیلی دوست داره و ازت تشکر میکنه بخاطر کمکهایی که به مامانش تو شرایط سخت کردی
عمو آرش
4 اسفند 92 19:14
سلام آقا مهدی وخاله لیلا قدم نورسیده را به شما مامان و بابای دوست داشتنی تبریک عرض میکنم. ایشالله خواهر هفت برارون با . سلام مرسی آرش جان ایشالله با لباس عروسی که خلعت ازتون میگیره تو عروسیتون جبران می کنه
عمو سعید
5 اسفند 92 13:21
سلام با شنیدن خبر بدنیا آمدن نی نی گلتان بسیار خوشحال و مسرور شدیم و از اینکه توانسته ای آمار خشت چین ها را بالا ببری قابل تحسین است و تا اطلاع ثانوی فاطمه خانم آخرین ورژن خشت چین از نوع درجه دوم میباشد انشاالله (هفتا بان)در ضمن فامیل رادر روز شمار تولد درست بنویس .محمد خشت چین از طرف عمو سعید و زن عمو سلام تشکر از عمو سعید و زن عمو جان بخاطر ابراز محبتشون امید وارم ورژنهای خشت چین مدام به روز بشن
عمه مريم
5 اسفند 92 16:55
سلام مامان بابا خسته نباشيد . منو علي اقا وحنانه جونمون قدم نورسيده رو تبريك ميگيم وزير سايه پدر مادرش سالم و سلامت باشه. درضمن حنانه جونم ميگه مامان شبيه منه ! قربون دختر خوشكلم بشم ولي واقعا دختر نازييه خدا براتون حفظش كنه سلام اجی منده نباشین مرسی خاندان دیهیم از ابراز لطفتون لوبهای حنانه جونو به جای من بکش و بعد که سرخ شد ببوسش
عمه نجمه
6 اسفند 92 2:16
سلام فاطمه جان اول به خودت میگم که عمه خیلی دوست داره و خوشحاله که خدا ی دختر خوشکل دیگه بهمون داد و عاشق تک تک خنده هاتم عزیزم دوم از اینکه برای بار دوم عمه شدم خیلی خوشحالم و به برادر و زن داداش عزیزم قدم این گل زیبا رو تبریک و خسته نباشید می گم و امیدوارم همیشه کنار هم شاد باشید و فاطمه جان با خندههای زیباش خستگی نه ماه زحمت رو از تنتون بیرون بکشه و با داشتن همچین برکت ز یبایی تو زندگیتون همیشه شاد باشید سوم اخطاریه به مامان و بابای فاطمه خانم عمه نجمه و اجی یکتا و عمو رضا همیشه چشم براه دیدن عروسک خوشکلشون هستن عمه جون خیلی خیلی دوست دارم
باباجون
پاسخ
سلام عمه جان فاطمه خانم خیلی شما عمو رضا و اجی یکتا رو دوس داره و منتظر اون روزیه که بتونه با اجی یکتا بازی کنه
عمه الهام
6 اسفند 92 11:28
سلام عمه جون قربونت بشم .فرشته کوچولو . همه اونایی که از نزدیک دیدنت من لحظه شماری کردم تا عکستو بزارن تو سایت فدای چشمای قشنگت بشم خدایا بخاطر اینکه این فرشته کوچولورو به ما هدیه دادی ممنون دوستj دارم فاطمه جون
باباجون
پاسخ
سلام عمه الهام مرسی از ابراز محبتت فاطمه خانم مشتاق تا هرچه زودت عمه کوچیکش و عمو سعید شو ببینه
بهترین و جدید ترن ورژن عموی خاندان:))
13 اسفند 92 20:33
اقا من نمیدونم اومدم دزفول باید لپشو بکشمو بوسش کنم نمیتونم تا نوروز 94 صبر کنم که بیام دزفول که بتونم بوسش کنم حق وتو عمو جونشه بووووووووووووووووووس برا همشون دوستون داریم شدید به مدیت مدید
باباجون
پاسخ
پس بیا خیلی زودم بیا